VERHAAL

HET ZINGT ZICH VOORT...

 

Mocht je het nog niet weten: in onze wereld van vandaag en morgen verkoopt niet langer het product, maar het verhaal. Het is wat Harley-Davidson groot maakte en de trouwste klantenkring in de wereld van motorrijders bezorgde: het verhaal  over vrijheid. Het is wat Pike Place, een ooit onbekende vismarkt in Seattle, wereldberoemd maakte: het verhaal over plezier hebben in je werk. En zo zijn er nog legio succesverhalen.


Jij hebt ook je verhaal. Een uniek, persoonlijk verhaal over jouw geschiedenis en je overtuigingen. Een verhaal dat jou als ondernemer tot de verbeelding laat spreken en anders maakt dan alle anderen - ook al bieden er vele vergelijkbare diensten aan! 


In dit laatste onderdeel van de enerverende tweedaagse workshop leer je hoe je met heel veel impact je verhaal over het voetlicht brengt. Een verhaal dat staat als een huis en klinkt als een klok, waardoor wie het eenmaal gehoord heeft, het niet snel zal vergeten.


En dan? Dan ben je klaar. Klaar om meteen een betekenisvolle onderneming te starten met prachtige perspectieven.

Definitietweedaagse.html