HET SCENARIO

 

Het stroomlijnen van je merk is de volgende stap die je in de workshop zult zetten. Je hebt intussen al heel veel bouwstenen verzameld. Je weet wie je bent: wat je overtuigingen, je stijl en je drijfveren zijn. Je weet waar je heel goed in bent en wat je grootste passie is. Je hebt je unieke emotionele meerwaarde bepaald, je missie scherp gekregen en misschien ook de naam van je onderneming met dit alles in lijn gebracht.


Nu is het een kwestie van zakelijk worden. Je gaat je businessplan opstellen! We buigen ons over te verwachten kosten en baten. We kijken naar verdienmodellen. Naar verschillende groeiscenario’s. Naar partijen met wie je mogelijk gaat samenwerken en in welke vorm. We bezien wat de beste rechtsvorm is die je kunt kiezen. En zo nog een paar van die heel essentiële dingen.


Ondernemen is een bezigheid die altijd onzekerheden met zich meebrengt. Maar hoe meer je van tevoren in kaart hebt gebracht, des te beter je in staat bent om met die onzekerheden om te gaan.

HET HELE PLAATJE

Uitvoering.html